Типи контейнерів

Типи морських контейнерів для перевезення вантажу

Понад 90 відсотків усіх морських контейнерів у світі є сухогрузами, проте навіть серед них є відмінності за розміром. Розуміння, який розмір вибрати для вантажного контейнера, стає ключовим, оскільки це впливає на місткість вашого вантажу і, відповідно, на вартість перевезення — різні розміри контейнерів зазвичай супроводжуються різними тарифами. Є випадки, коли певні товари не можуть бути перевезені звичайними закритими контейнерами.


Залежно від характеру вантажу може знадобитися конкретний тип контейнера. Наприклад, вимоги до транспортування вугілля та риби чітко відрізняються. У зв'язку з цим стандартизація морських контейнерів спростила процес вибору відповідного типу і розуміння їх призначення.


Види контейнерів для перевезення вантажу

Морські великотоннажні (універсальні) контейнери відрізняються за типом і розмірами. Для будь-якого виду вантажу можна підібрати контейнер, найбільш підходящий за своїми параметрами.


Найбільш широке використання отримали стандартні, так звані "сухі" контейнери (DC - Dry Container):

  1. DC контейнери для перевезення "щільних" або важких вантажів невеликого розміру найбільше підходять 20-футові контейнери;
  2. Для перевезення легких, але об'ємних вантажів - 40-футовий стандартний або "високі" (High Cube) контейнери;
Крім зазначених існують і інші типи контейнерів, такі як:

  1. Рефрижераторні контейнери використовуються для вантажів, які вимагають дотримання температурного режиму;
  2. Oреn Tор (замість жорсткого даху м'який тент) - зручно для завантаження зверху;
  3. Flat Rack (відкрита площадка) - для перевезення негабаритних вантажів;
  4. Танк-контейнери (Tank) - для рідких та газоподібних речовин;
  5. Офшорні контейнери.
Це найбільш поширені типи контейнерів, але далеко не повний список. Останнім часом спостерігається тенденція до збільшення розмірів морських контейнерів. Зараз не рідкість 45-футові контейнери, і вже зустрічаються 48-х та навіть 53-х футові контейнери.

Контейнери для перевезення сухих вантажів (DC)

Найпоширенішим типом морських контейнерів є, безперечно, сухогрузні контейнери, призначені для зберігання сухого вантажу. Вони складають приблизно 90 відсотків усіх вантажних контейнерів, і основними розмірами є 20- та 40-футові варіанти, виготовлені з алюмінію чи сталі. Ці контейнери придатні для перевезення більшості видів вантажу.


Алюмінієві сухогрузні контейнери мають трошки більшу грузопідйомність у порівнянні зі стальними, тоді як сталеві контейнери цього типу мають трошки більший внутрішній об'єм.

Найпоширенішими розмірами сухогрузних контейнерів є:


  • 20-футовий контейнер для сухих вантажів (20ft DC)
  • 40-футовий контейнер для сухих вантажів (40ft DC)

Контейнери для перевезення сухих вантажів High Cube (HC)

Контейнери для сухих вантажів High Cube не мають особливих відмінностей від звичайних контейнерів, за винятком їх висоти. З висотою на один фут більше, вони надають додаткового простору для вантажу. Сухогрузні контейнери High Cube найчастіше представлені такими розмірами:


  • 40-футовий контейнер для сухих вантажів High Cube (40ft HC)
  • 45-футовий контейнер для сухих вантажів High Cube (45ft HC)

Контейнери з відкритим верхом (OT)

Контейнери з відкритим верхом є ще одним стандартним типом морських контейнерів, який в основному використовується для транспортування великогабаритних та важких вантажів. Відсутність верхньої частини полегшує завантаження та вивантаження громіздких і важких вантажів, їх можна покрити брезентом замість сталевого або алюмінієвого даху.


  • 20-футовий контейнер з відкритим верхом (20ft OT)
  • 40-футовий контейнер з відкритим верхом (40ft OT)
  • 40-футовий контейнер High Cube з відкритим верхом (40ft OT HC)

Контейнери Flat Rack (FR)

Контейнери Flat Rack з відкриваючимися бортами легко адаптуються і чудово підходять для транспортування різноманітних товарів, включаючи надзвичайно важкі вантажі, які потрібно завантажувати зверху або збоку. Контейнери Flat Rack можуть бути як з розбірними, так і з нерозбірними бортами, їх також можна постачати з бортами або без них.


  • 20-футовий контейнер Flat Rack (20ft FR)
  • 40-футовий контейнер Flat Rack (40ft FR)
  • 40-футовий контейнер Flat Rack High Cube (40ft FR HC)

Контейнери-рефрижератори (RF)

Рефрижераторні контейнери, також відомі як контейнери-рефрижератори, використовуються для транспортування вантажів, які вимагають строгого дотримання температурного режиму, таких як фрукти, овочі, молочні продукти і м'ясо. Вони обладнані системою холодильника, яка підключається до електромережі транспортного судна.


  • 20-футовий рефрижераторний контейнер (20ft RF)
  • 40-футовий рефрижераторний контейнер (40ft RF)

Термоконтейнери

Ці транспортні контейнери обладнані системою управління температурою, зазвичай призначеною для підтримки вищих значень, ніж у стандартних контейнерах. Вони ідеально підходять для перевезення продуктів, чутливих до змін температури, особливо на тривалі відстані.


  • 20-футовий ізольований контейнер
  • 40-футовий ізольований контейнер

Танк-контейнери

У логістиці велику роль відіграють танки-контейнери, які є спеціалізованими цистернами для транспортування різних рідких і згазованих речовин. Об'єм таких цистерн варіює від 26 до 35 кубічних метрів. Деякі з них обладнані паропідігрівом чи термоізоляцією, що забезпечує підтримання температури транспортованої рідини. Вантажні танки-контейнери поділяються на кілька видів:


  • IMO0: Призначені для транспортування їстівних рідких вантажів, таких як молоко, соки, мінеральні води. Вміст цистерн становить від 20 до 30 тисяч літрів, а товщина стін у межах 2 мм.
  • IMO1: Використовуються для транспортування небезпечних вантажів, таких як горючі і окислюючі матеріали, агресивні і токсичні речовини, а також інші небезпечні рідини. Вміст цистерн варіюється від 14 до 30 тисяч літрів, а товщина стін може досягати 8 мм.
  • IMO2: Застосовуються для транспортування безпечних вантажів, включаючи речовини з низькою ступенем токсичності і корозійні рідини. Вміст цистерн — від 21 до 30 тисяч літрів, а товщина стін становить 3-4 мм.
  • IMO5: Використовуються для транспортування рідкого і стиснутого газу, а також інших легковогненебезпечних рідин з робочим тиском в тарі більше 7 бар (в інших ємкостях — від 2 до 6 бар).

Контейнери для морських перевезень спеціального призначення

Існує кілька основних типів контейнерів, зазначених вище, які є найбільш поширеними в галузі вантажоперевезень. Тим не менше, крім них існує безліч спеціалізованих транспортних контейнерів, призначених для вузьких цілей і адаптованих під конкретні типи вантажів.

До таких спеціалізованих контейнерів відносяться:


  • Вентильований транспортний контейнер: Ці контейнери обладнані системою вентиляції, яка дозволяє видаляти гарячий повітря і підтримувати надходження свіжого повітря. Їх часто використовують для перевезення товарів, таких як кава, тому їх також називають "кавовими контейнерами".
  • Морський контейнер-цистерна ISO: Призначений для перевезення рідин і газів, ці контейнери можуть вміщувати різноманітні вантажі, включаючи нафту та небезпечні речовини.
  • Тунельний транспортний контейнер: Цей контейнер схожий на стандартні сухогрузні, але з дверима на обох концах, що полегшує доступ.
  • Транспортний контейнер з відкритою бічною стороною: Стандартний сухогрузний контейнер із бічними дверима для зручності доступу.
  • Транспортний контейнер з подвійними дверима: Схожий на попередній тип, за винятком того, що двері можуть покривати всю сторону, забезпечуючи кращий бічний доступ.
Розміри контейнерів
  • Розрахунок завантаження товару в контейнер залежно від специфікацій
  • Вибір способу завантаження і упаковки
  • Підготовка необхідних документів для ЗЕД операцій
  • Підготовка та відбір контейнера для транспортування
  • Страхування і сюрвей вантажу
  • Допоможемо застрахувати як регулярні відправки і партії, так і окреме перевезення.
  • Страхуємо практично всі види вантажів, включаючи небезпечні і особливо цінні.
  • Пропонуємо індивідуальні умови для конкретного випадку.
  • Список ризиків, які будуть включені в програму страхування, вибираєте Ви.
  • Ліцензія на товари
  • Страхування
  • Митна декларація, ввізна декларація ЕХ-1, Т-1
  • Міжнародна товарно-транспортна накладна, коносамент Інвойс
  • Carnet TIR
  • Експортний сертифікат Євро-1 та інші
  • Аналіз варіантів і вибір рухомого складу
  • Вибір оптимального маршруту
  • Підбір оптимальної ціни
  • Контроль на шляху проходження зі складу в порт
  • Усунення непередбачених ситуацій
  • Експедиція контейнера в порту
  • Митне оформлення
  • Консолідація коносаментних партій
  • Підготовка документів на партію товару для покупця
  • Контроль прибуття партії контейнерів в Порт призначення
  • Експедиція контейнера в порту
  • Митне оформлення
  • Планування з одержувачем доставки контейнерів на склад
  • Аналіз варіантів і вибір рухомого складу
  • Вибір оптимального маршруту
  • Підбір оптимальної ціни
  • Контроль на шляху проходження з порту на склад
  • Усунення непередбачених ситуацій
  • Контроль за вивантаженням товару
  • Завершення документального оформлення перевезення
  • Здача порожнього контейнера на склад судноплавної лінії
Дізнайтеся про наші послуги, ціни та умови співпраці.
Відправляючи форму ви погоджуєтеся з Політикою конфіденційності