Інкотермс 2020
Замов послугу прямо зараз!
Група Е

EXW

будь-які види транспорту

«Ех Works» ( «Франко завод») означає, що продавець здійснює поставку, коли він надає товар в розпорядження покупця в своїх приміщеннях або в іншому погодженому місці (тобто на підприємстві, складі і т.д.). Продавцю необов'язково здійснювати завантаження товару на будь-який транспортний засіб, він також не зобов'язаний виконувати формальності, необхідні для вивозу, якщо такі застосовуються.

Сторонам наполегливо рекомендується найбільш чітко визначити пункт в пойменованому місці поставки, а також те, що до цього пункту витрати і ризики покладені на продавця. Покупець несе всі витрати і ризики, пов'язані з прийняттям товару в узгодженому пункті (якщо такий зазначений) в пойменованому місці поставки.

EXW покладає на продавця мінімальні обов'язки. Даний термін слід використовувати з обережністю, так як:

а) у продавця відсутній перед покупцем обов'язок щодо завантаження товару, хоча фактично продавець знаходиться в кращій позиції по виконанню її. Якщо продавець фактично здійснює навантаження товару, він робить це за рахунок і на ризик покупця. У випадках, коли щодо завантаження товару продавець знаходиться в кращій позиції, зазвичай доцільно використовувати термін FCA (Франко перевізник), який зобов'язує продавця здійснювати завантаження на свій ризик і за свій рахунок.

b) покупцеві, що набуває у продавця товар для експорту на умовах EXW (Франко завод), необхідно враховувати, що продавець зобов'язаний лише надати покупцеві таке сприяння, яке може йому для цього знадобитися: продавець не зобов'язаний організовувати виконання митних формальностей для вивозу (митної очистки для вивезення). Тому покупцеві не рекомендується використовувати термін EXW (Франко завод), якщо він безпосередньо або побічно не може забезпечити виконання митних формальностей для вивозу.

c) у покупця є обмежені обов'язки з надання продавцю будь-якої інформації, що стосується вивезення товару. Однак продавцеві може знадобитися така інформація, наприклад, для цілей оподаткування або для звітності підприємства.

Група F

FC
A
будь-які види транспорту

«Free Carrier» ( «Франко перевізник») означає, що продавець здійснює передачу товару перевізнику або іншій особі, номінованому покупцем, в своїх приміщеннях або в іншому обумовленому пункті.

Сторонам наполегливо рекомендується найбільш чітко визначити пункт в пойменованому місці поставки, так як ризик переходить на покупця в цьому пункті.

При намір сторін здійснити передачу товару в приміщеннях продавця вони повинні вказати адресу цього приміщення в узгодженому місці поставки. З іншого боку, якщо сторони вважають, що товар повинен бути переданий в іншому місці, вони повинні визначити це особливе місце передачі.

Згідно FCA від продавця вимагається дотримання формальностей для вивозу, якщо такі застосовуються. Однак продавець не зобов'язаний виконувати митні формальності для ввезення, сплачувати імпортні мита або виконувати інші митні формальності при ввезенні.

FAS
морські і внутрішні водні перевезення

«Free alongside ship» ( «Вільно вздовж борту судна») означає, що продавець вважається виконавшим своє зобов'язання по постачанню, коли товар розміщений уздовж борта номінованого покупцем судна (тобто на причалі або на баржі) в узгодженому порту відвантаження. Ризик втрати або пошкодження товару переходить, коли товар розташований уздовж борта судна, і з цього моменту покупець несе всі витрати.

Сторонам рекомендується найбільш точно визначити пункт навантаження в пойменованому порту відвантаження, оскільки витрати і ризики до цього пункту несе продавець, а такі витрати і супутні витрати по обробці можуть відрізнятися відповідно до практики порту.

Продавець зобов'язаний поставити товар або шляхом розміщення вздовж борту судна, або шляхом забезпечення надання поставленого таким чином товару для навантаження. Вказівка на зобов'язання по «наданню» враховує численні продажі по ланцюжку, які застосовуються часто в торгівлі сировинними товарами.

При розміщенні товару в контейнерах типовим для продавця є передача товару перевізнику на терміналі, а не шляхом розміщення вздовж борту судна. У таких ситуаціях недоцільно використання терміна FAS і слід використовувати термін FCA.

FAS вимагає від продавця виконання митних формальностей для вивозу, якщо такі застосовуються. Однак продавець не зобов'язаний виконувати митні формальності для ввезення, сплачувати імпортні мита або виконувати інші митні формальності при ввезенні.

FOB
морські і внутрішні водні перевезення

«Free on Board» ( «Вільно на борту») означає, що продавець поставляє товар на борт судна, номінованого покупцем в пойменованому порту відвантаження, або забезпечує надання поставленого таким чином товару. Ризик втрати або пошкодження товару переходить, коли товар знаходиться на борту судна, і з цього моменту покупець несе всі витрати.

Продавець зобов'язаний або поставити товар на борт судна, або забезпечити надання поставленого таким чином товару для відвантаження. Вказівка на зобов'язання по «наданню» враховує численні продажі по ланцюжку, які застосовуються часто в торгівлі сировинними товарами.

FOB може бути невідповідним, коли товар передається перевізнику до його розміщення на борту судна, наприклад товар в контейнерах, що типово для поставки на термінал. У таких ситуаціях доцільно використання терміну FCA.

FOB вимагає від продавця виконання митних формальностей для вивозу, якщо такі застосовуються. Однак продавець не зобов'язаний виконувати митні формальності для ввезення, сплачувати імпортні мита або виконувати інші митні формальності при ввезенні.

Група С

CFR

морські і внутрішні водні перевезення

«Cost and Freight» ( «Вартість і фрахт») означає, що продавець поставляє товар на борт судна або надає поставлений таким чином товар. Ризик втрати або пошкодження товару переходить, коли товар знаходиться на борту судна. Продавець зобов'язаний укласти договір і оплачувати всі витрати і фрахт, необхідні для доставки товару до пойменованого порту призначення.

При використанні термінів СРТ, CIP, CFR або CIF продавець виконує свій обов'язок з поставки, коли він передає товар перевізнику, а не коли товар досяг місця призначення.

Даний термін містить два критичних пункти, оскільки ризик і витрати переходять в двох різних місцях. У той час як в договорі завжди визначається порт призначення, проте може не вказуватися порт відвантаження, коли ризик переходить на покупця. Якщо порт відвантаження представляє особливий інтерес для покупця, сторонам рекомендується найбільш чітко визначити його в договорі.

Сторонам також рекомендується по можливості більш точно визначити пункт в узгодженому порту призначення, оскільки витрати до цього пункту несе продавець. Продавцю рекомендується забезпечити договори перевезення, в яких точно відображений такий вибір. Якщо продавець за таким договором перевезення несе витрати по розвантаженню в узгодженому пункті в порту призначення, продавець не має права вимагати від покупця відшкодування таких витрат, якщо інше не погоджено сторонами.

Продавець зобов'язаний або поставити товар на борт судна, або забезпечити надання поставленого таким чином товару в місці призначення. Крім того, продавець зобов'язаний або укласти договір перевезення, або забезпечити такий договір. Вказівка на зобов'язання по «наданню» враховує численні продажі по ланцюжку, які часто застосовуються в торгівлі сировинними товарами.

CFR може бути невідповідним, коли товар передається перевізнику до його розміщення на борту судна, наприклад товар в контейнерах, що типово для поставки на термінал. У таких ситуаціях доцільно використання терміну СРТ. CFR вимагає від продавця виконання митних формальностей для вивозу, якщо такі застосовуються. Однак продавець не зобов'язаний виконувати митні формальності для ввезення, сплачувати імпортні мита або виконувати інші митні формальності при ввезенні.

CIF
морські і внутрішні водні перевезення

«Cost, Insurance and Freight» ( «Вартість, страхування і фрахт») означає, що Продавець поставляє товар на борт судна або надає поставлений таким чином товар в місце призначення. Ризик втрати або пошкодження товару переходить, коли товар знаходиться на борту судна. Продавець зобов'язаний укласти договір і оплачувати всі витрати і фрахт, необхідні для доставки товару до пойменованого порту призначення.

Продавець також зобов'язаний укласти договір страхування, що покриває ризик втрати або пошкодження товару під час перевезення. Покупцеві слід врахувати, що відповідно до CIF продавець зобов'язаний забезпечити страхування тільки з мінімальним покриттям. При бажанні покупця мати більше захисту шляхом страхування, йому необхідно або ясно узгодити це з продавцем, або здійснити за свій рахунок додаткове страхування.

При використанні термінів СРТ, CIP, CFR або CIF продавець виконує свій обов'язок з поставки, коли він передає товар перевізнику певним в обраному терміні способом, проте не тоді, коли товар досяг місця призначення.

Даний термін містить два критичних пункти, оскільки ризик і витрати переходять в двох різних місцях. У той час як в договорі завжди визначається порт призначення, може не вказуватися порт відвантаження, коли ризик переходить на покупця. Якщо порт відвантаження представляє особливий інтерес для покупця, сторонам рекомендується найбільш чітко визначити його в договорі.

Сторонам також рекомендується по можливості більш точно визначити пункт в узгодженому порту призначення, оскільки витрати до цього пункту несе продавець. Продавцю рекомендується забезпечити договори перевезення, в яких точно відображений такий вибір. Якщо продавець за договором перевезення несе витрати по розвантаженню в узгодженому пункті в порту призначення, продавець не має права вимагати від покупця відшкодування таких витрат, якщо інше не погоджено сторонами.

Продавець зобов'язаний або поставити товар на борт судна, або забезпечити надання поставленого таким чином товару в місці призначення. Крім того, продавець зобов'язаний або укласти договір перевезення або забезпечити такий договір. Вказівка на зобов'язання по «наданню» враховує численні продажі по ланцюжку, які застосовуються часто в торгівлі сировинними товарами.

CIF може бути невідповідним, коли товар передається перевізнику до його розміщення на борту судна, наприклад, товар в контейнерах, що типово для поставки на термінал. У таких ситуаціях доцільно використання терміну CIP. CIF вимагає від продавця виконання митних формальностей для вивозу, якщо такі застосовуються. Однак продавець не зобов'язаний виконувати митні формальності для ввезення, сплачувати імпортні мита або виконувати інші митні формальності при ввезенні.

CPT
будь-які види транспорту

«Carriage paid to» ( «Перевезення оплачене до») означає, що продавець передає товар перевізнику або іншій особі, номінованому продавцем, в узгодженому місці (якщо таке місце погоджено сторонами) і що продавець зобов'язаний укласти договір перевезення і нести витрати з перевезення, необхідні для доставки товару в узгоджене місце призначення.

Даний термін може бути використаний незалежно від обраного виду транспорту, а також при використанні більш ніж одного виду транспорту.

Даний термін містить два критичних пункту, оскільки ризик і витрати переходять в двох різних місцях. Сторонам рекомендується по можливості найбільш чітко визначити в договорі місце поставки товару, в якому ризик переходить на покупця, а також зазначені місце призначення, до якого продавець зобов'язаний укласти договір перевезення.

При використанні декількох перевізників для перевезення товару за узгодженим напрямку і якщо сторонами не погоджено конкретний пункт поставки. Недолік полягає в тому, що ризик переходить при передачі товару першому перевізникові в пункті, вибір якого повністю залежить від продавця і який знаходиться поза контролем покупця. При намір сторін, щоб перехід ризику здійснювався на більш пізній стадії (тобто в океанському порту або в аеропорту), їм необхідно визначити це в їх договорі купівлі-продажу.

Сторонам також рекомендується по можливості найбільш точно визначити пункт в узгодженому місці призначення, оскільки витрати до цього пункту несе продавець. Продавцю рекомендується забезпечити договори перевезення, в яких точно відображений такий вибір. Якщо продавець по його договором перевезення несе витрати по розвантаженню в узгодженому місці призначення, продавець не має права вимагати від покупця відшкодування таких витрат, якщо інше не погоджено сторонами.

СРТ вимагає від продавця виконання митних формальностей для вивозу, якщо такі застосовуються. Однак продавець не зобов'язаний виконувати митні формальності для ввезення, сплачувати імпортні мита або виконувати інші митні формальності при ввезенні.

CIP
будь-які види транспорту

«Carriage and Insurance Paid to» ( «Вартість і страхування оплачені до») означає, що продавець передає товар перевізнику або іншій особі, номінованому продавцем, в узгодженому місці (якщо таке місце погоджено сторонами) і що продавець зобов'язаний укласти договір перевезення і нести витрати з перевезення, необхідні для доставки товару в узгоджене місце призначення.

Продавець також зобов'язаний укласти договір страхування, що покриває ризик втрати або пошкодження товару під час перевезення. Покупцеві слід врахувати, що відповідно до CIP продавець зобов'язаний забезпечити страхування тільки з мінімальним покриттям. При бажанні покупця мати більше захисту шляхом страхування, йому необхідно або ясно узгодити це з продавцем або здійснити за свій рахунок додаткове страхування.

При використанні термінів СРТ, CIP, CIF або CIF продавець виконує свій обов'язок з поставки, коли він передає товар перевізнику, а не коли товар досяг місця призначення.

Даний термін містить два критичних пункту, оскільки ризик і витрати переходять в двох різних місцях. Сторонам рекомендується по можливості найбільш точно визначити в договорі місце поставки товару, в якому ризик переходить на покупця, а також зазначені місце призначення, до якого продавець зобов'язаний укласти договір перевезення.

При використанні декількох перевізників для перевезення товару за узгодженим напрямку і якщо сторонами не погоджено конкретний пункт поставки, недолік полягає в тому, що ризик переходить при передачі товару першому перевізникові в пункті, вибір якого повністю залежить від продавця і який знаходиться поза контролем покупця. При намір сторін, щоб перехід ризику здійснювався на більш пізній стадії (тобто в океанському порту або в аеропорту), їм необхідно визначити це в їх договорі купівлі - продажу.

Сторонам також рекомендується по можливості найбільш точно визначити пункт в узгодженому місці призначення, оскільки витрати до цього пункту несе продавець. Продавцю рекомендується забезпечити договори перевезення, в яких точно відображений такий вибір. Якщо продавець по його договором перевезення несе витрати по розвантаженню в узгодженому місці призначення, продавець не має права вимагати від покупця відшкодування таких витрат, якщо інше не погоджено сторонами.

CIP вимагає від продавця виконання митних формальностей для вивозу, якщо такі застосовуються. Однак продавець не зобов'язаний виконувати митні формальності для ввезення, сплачувати імпортні мита або виконувати інші митні формальності при ввезенні.

Група D

DAP

будь-які види транспорту

DAP Delivered at Place ( «Поставка в місці призначення») означає, що продавець здійснює поставку, коли товар наданий у розпорядження покупця на прибулому транспортному засобі, готовим до розвантаження, в узгодженому місці призначення. Продавець несе всі ризики, пов'язані з доставкою товару в зазначене місце.

Сторонам рекомендується найбільш точно визначити пункт в узгодженому місці призначення, оскільки ризики до цього пункту несе продавець. Продавцю рекомендується забезпечити договори перевезення, в яких точно відображений такий вибір. Якщо продавець по його договору перевезення несе витрати по розвантаженню в узгодженому місці призначення, продавець не має права вимагати від покупця відшкодування таких витрат, якщо інше не погоджено сторонами.

DAP вимагає від продавця виконання митних формальностей для вивозу, якщо такі застосовуються. Однак продавець не зобов'язаний виконувати митні формальності для ввезення, сплачувати імпортні мита або виконувати інші митні формальності при ввезенні. При намірі сторін покласти на продавця виконання митних формальностей для ввезення, сплату будь-яких імпортних мит і виконання інших митних формальностей для ввезення, доцільно використання терміну DDP.

Ця умова поставки використовується з 1 січня 2011 р замість DAF, DES і DDU

DAT
будь-які види транспорту

«Delivered at Terminal» ( «Поставка на терміналі») означає, що продавець здійснює поставку, коли товар, розвантажений з прибулого транспортного засобу, наданий у розпорядження покупця в узгодженому терміналі в пойменованому порту або в місці призначення.

«Термінал» включає будь-яке місце, закрите чи ні, таке як причал, склад, контейнерний двір або автомобільний, залізничний або авіа карго термінал. Продавець несе всі ризики, пов'язані з доставкою товару і його розвантаженням на терміналі в пойменованому порту або в місці призначення.

Сторонам рекомендується найбільш точно визначити термінал і, по можливості, певний пункт на терміналі в узгодженому порту або місці призначення, оскільки ризики до цього пункту несе продавець. Продавцю рекомендується забезпечити договори перевезення, в яких точно відображений такий вибір.

При намірі сторін покласти на продавця витрати й ризики з перевезення та переміщення товару з терміналу в інше місце, доцільно використовувати терміни DAP і DDP.

DAT вимагає від продавця виконання митних формальностей для вивозу, якщо такі застосовуються. Однак продавець не зобов'язаний виконувати митні формальності для ввезення, сплачувати імпортні мита або виконувати інші митні формальності при ввезенні.

«Carriage and Insurance Paid to» ( «Вартість і страхування оплачені до») означає, що продавець передає товар перевізнику або іншій особі, номінованому продавцем, в узгодженому місці (якщо таке місце погоджено сторонами) і що продавець зобов'язаний укласти договір перевезення і нести витрати з перевезення, необхідні для доставки товару в узгоджене місце призначення.

Продавець також зобов'язаний укласти договір страхування, що покриває ризик втрати або пошкодження товару під час перевезення. Покупцеві слід врахувати, що відповідно до DAT продавець зобов'язаний забезпечити страхування тільки з мінімальним покриттям. При бажанні покупця мати більше захисту шляхом страхування, йому необхідно або ясно узгодити це з продавцем або здійснити за свій рахунок додаткове страхування.

При використанні термінів СРТ, DAT, CIF або CIF продавець виконує свій обов'язок з поставки, коли він передає товар перевізнику, а не коли товар досяг місця призначення.

Сторонам рекомендується по можливості найбільш точно визначити в договорі місце поставки товару, в якому ризик переходить на покупця, а також зазначені місце призначення, до якого продавець зобов'язаний укласти договір перевезення.

При використанні декількох перевізників для перевезення товару за узгодженим напрямку і якщо сторонами не погоджено конкретний пункт поставки, недолік полягає в тому, що ризик переходить при передачі товару першому перевізникові в пункті, вибір якого повністю залежить від продавця і який знаходиться поза контролем покупця. При намірі сторін, щоб перехід ризику здійснювався на більш пізній стадії (тобто в океанському порту або в аеропорту), їм необхідно визначити це в їх договорі купівлі - продажу.

Сторонам також рекомендується по можливості найбільш точно визначити пункт в узгодженому місці призначення, оскільки витрати до цього пункту несе продавець. Продавцю рекомендується забезпечити договори перевезення, в яких точно відображений такий вибір. Якщо продавець за його договором перевезення несе витрати по розвантаженню в узгодженому місці призначення, продавець не має права вимагати від покупця відшкодування таких витрат, якщо інше не погоджено сторонами.

DAT вимагає від продавця виконання митних формальностей для вивозу, якщо такі застосовуються. Однак продавець не зобов'язаний виконувати митні формальності для ввезення, сплачувати імпортні мита або виконувати інші митні формальності при ввезенні.

Ця умова поставки використовується з 1 січня 2011 замість DEQ

DDP
будь-які види транспорту

«Delivered Duty Paid» ( «Поставка з оплатою мита») означає, що продавець здійснює поставку, коли в розпорядження покупця надано товар, очищений від мит, необхідних для ввезення, на прибулому транспортному засобі, готовим для розвантаження в пойменованому місці призначення. Продавець несе всі витрати та ризики, пов'язані з доставкою товару в місце призначення, і зобов'язаний виконати митні формальності, необхідні не тільки для вивозу, а й для ввезення, сплатити будь-які збори, що стягуються при вивозі і ввезенні, і виконати всі митні формальності.

DDP покладає на продавця максимальні обов'язки.

Сторонам рекомендується найбільш точно визначити пункт в узгодженому місці призначення, оскільки витрати і ризики до цього пункту несе продавець. Продавцю рекомендується забезпечити договори перевезення, в яких точно відображений такий вибір. Якщо продавець за його договором перевезення несе витрати по розвантаженню в узгодженому місці призначення, продавець не має права вимагати від покупця відшкодування таких витрат, якщо інше не погоджено сторонами. Сторонам не рекомендується використовувати DDP, якщо продавець прямо чи побічно не в змозі забезпечити виконання митних формальностей для ввезення (імпортну очищення).

При бажанні сторін покласти на покупця всі ризики і витрати по виконанню митних формальностей для ввезення доцільно використовувати термін DAP.

Будь ПДВ чи інші податки, що підлягають сплаті при імпорті, здійснюються за рахунок продавця, якщо інше не погоджено в ясній формі в договорі купівлі-продажу.
  • Розрахунок завантаження товару в контейнер залежно від специфікацій
  • Вибір способу завантаження і упаковки
  • Підготовка необхідних документів для ЗЕД операцій
  • Підготовка та відбір контейнера для транспортування
  • Страхування і сюрвей вантажу
  • Допоможемо застрахувати як регулярні відправки і партії, так і окреме перевезення.
  • Страхуємо практично всі види вантажів, включаючи небезпечні і особливо цінні.
  • Пропонуємо індивідуальні умови для конкретного випадку.
  • Список ризиків, які будуть включені в програму страхування, вибираєте Ви.
  • Ліцензія на товари
  • Страхування
  • Митна декларація, ввізна декларація ЕХ-1, Т-1
  • Міжнародна товарно-транспортна накладна, коносамент Інвойс
  • Carnet TIR
  • Експортний сертифікат Євро-1 та інші
  • Аналіз варіантів і вибір рухомого складу
  • Вибір оптимального маршруту
  • Підбір оптимальної ціни
  • Контроль на шляху проходження зі складу в порт
  • Усунення непередбачених ситуацій
  • Експедиція контейнера в порту
  • Митне оформлення
  • Консолідація коносаментних партій
  • Підготовка документів на партію товару для покупця
  • Контроль прибуття партії контейнерів в Порт призначення
  • Експедиція контейнера в порту
  • Митне оформлення
  • Планування з одержувачем доставки контейнерів на склад
  • Аналіз варіантів і вибір рухомого складу
  • Вибір оптимального маршруту
  • Підбір оптимальної ціни
  • Контроль на шляху проходження з порту на склад
  • Усунення непередбачених ситуацій
  • Контроль за вивантаженням товару
  • Завершення документального оформлення перевезення
  • Здача порожнього контейнера на склад судноплавної лінії
Дізнайтеся про наші послуги, ціни та умови співпраці.
Відправляючи форму ви погоджуєтеся з Політикою конфіденційності
Запит ставки:
Ваше імя *
Ваш е-mail *
Ваш телефон *
Тип контейнера:
Найменування товару:
Вага вантажу:
Обєм вантажу:
Адреса вантаження:
Адреса розвантаження:
Перелік необхідних послуг:
Відправляючи форму ви погоджуєтесь з Політикою конфеденційності
Наша адреса:
65005, Україна, м. Одеса,
вул. Дальницька, 46
Контакти:
Тел./факс: +38 (048) 737-33-73
e-mail: director@marline.com.ua
Відділ продажу: +38 (093) 638-68-72
e-mail: marketing@marline.com.ua
Tilda Publishing